ARTvertisements

  • ARTvertisements
  • Toepassing
  • Barbara van Druten & Niki Koutouras
  • Publiciteit
ARTvertisements is een innovatief medium waarin kunstcollages, informatie en advertenties samenkomen. De officiële website van ARTvertisements is ARTvertisements.com
Het concept van ARTvertisements kan worden toegepast ten behoeve van leegstaande panden, bouwprojecten, openingen, interieurs, of andere gelegenheden. De onderscheidende manier waarop ARTvertisements wordt gepresenteerd, in combinatie met het innovatieve visuele aspect, trekt de gewenste aandacht voor het pand of product. Daarnaast blijkt ARTvertisements bij te dragen aan een esthetische leefomgeving en snellere verhuur of verkoop. In het geval van betrokkenheid van gemeente, ondernemers en vastgoedeigenaar/makelaar, kan co-creatie bewerkstelligd worden. Local blooming op alle fronten is het doel!
Barbara van Druten is de founder van ARTvertisements, en werkt sinds een aantal jaar samen met Niki Koutouras. Van Druten heeft een kunstacademie-achtergrond in visuele communicatie en heeft onder andere naam gemaakt met de kleurrijke informatieve digitale ARTvertisements die op diverse plekken in openbare ruimtes te zien zijn in Leiden, Amsterdam en omstreken. Koutouras is gespecialiseerd in visual marketing en heeft een retailachtergrond. Zij heeft concepten ontwikkeld voor onder meer de Bijenkorf, Mc Gregor House en Scotch&Soda. Samen hebben zij de lijn ‘The City Plug-in’ bedacht, waaronder Het Leidsch Singelspel wordt uitgebracht. The City Plug-in is een product van ARTvertisements.
Als u bij categorieën op ‘publiciteit’ klikt u diverse krantenberichten inzien. Overige artikelen kunt u hier vinden.

 

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!